عکس از بیرون زدگی بواسیر

عکس از بیرون زدگی بواسیر

بسیاری از افراد هستند که به بیماری بواسیر دچار می شوند و بعد از مدتی یک نوع بافت زائد ایجاد شده که از مقعد بیرون می زند.

ما در این مقاله قصد داریم تا عکس بیرون زدگی بواسیر و روش های درمان آن را بررسی کنیم و ببینیم که اصلا چطور به وجود می آید و آیا می توان با روش های خانگی یا سنتی آن را از بین برد یا نه.

البته این مورد در حقیقت متعلق به بواسیر داخلی می باشد و برای نوع خارجی آن دیگر بیرون زدگی به حساب نمی آید.

پس تا آخر همراهمان باشید.

بررسی کامل بیماری هموروئید یا بواسیر

ما در تمام مقالات خود گفته ایم که بواسیر تقریبا شایع ترین بیماری در زمینه آنورکتال به حساب می آید که هر نسل افراد بیشتری را به خود دچار می کند و همین موضوع باعث شده است که خانواده ها نگرانی زیادی برای کودکان خود داشته باشند.

دراولین قدم پیشنهاد می کنیم که به کودکان خود بگویید بعد از هر ۱ ساعت نشستن حداقل ۵ دقیقه راه بروید که گردش خون به درستی انجام شود و هیچ مشکلی به وجود نیاید.

به هر حال اگر بخواهیم بیماری بواسیر را توضیح دهیم باید بگوییم که نوعی از بیماری می باشد که در آن رگ های مقعدی دچار تورم و التهاب می شوند که به مرور زمان شدتش افزایش پیدا کرده و همین مورد بافت زائد را ایجاد می کند که امروز می‌خواهیم درباره اش صحبت داشته باشیم.

شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که چرا این حجم از افراد دچار بیماری بواسیر می شوند و اصلا چه دلیل منطقی پشت آن وجود دارد؟

فعالیت کودکان و جوانان تا حد زیادی کاهش یافته است و این کاهش فعالیت یعنی یک جا نشستن و ورزش نکردن!

برای اینکه بتوانید کودکان خود را کنترل کنید می بایست برای تفریح و استفاده از بازی های ویدیویی آنها یک زمان مشخص در نظر بگیرید و بگویید که حداقل در روز ۲۰ دقیقه فعالیت داشته باشند.

مورد دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که تا حد امکان به سمت غذاهای آماده و کنسروها نروید که به مرور زمان آسیب های جبران ناپذیری به نقاط مختلف بدن از جمله کبد، قلب و ناحیه آنورکتال وارد می کند.

البته بیماری های قلبی از نظر سختی و میزان ریسک به هیچ عنوان قابل مقایسه با بواسیر نیستند و از این رو بهتر است هر ۶ ماه یکبار چکاب داشته باشید که مبادا بیماری در بدن شما وجود داشته باشد.

بواسیر داخلی

همانطور که گفته شد بواسیر یا همان هموروئید داخلی دارای بیرون افتادگی یا همان بیرون زدگی است که در روش درمان با لیزر این بافت به طور کامل از بین خواهد رفت و هیچ اثری از آن وجود نخواهد داشت.

بسیاری از افراد تصور می کنند که بواسیر داخلی هیچ علائمی ندارد و تشخیص آن در مراحل ابتدایی بسیار سخت است.

باید بگوییم که اغلب بواسیر های داخلی با خونریزی همراه هستند که بر روی مدفوع نمایان شده و فرد با یک نگاه متوجه آن خواهد شد.

البته این خونریزی می تواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد از جمله شقاق، اسهال و حتی یبوست که هر کدام یک سری روش های درمان مخصوص به خودشان را دارند.

خود بیماری بواسیر داخلی در ۴ شدت مختلف ایجاد می شود و پزشک متخصص با توجه به شرایط بیمار می تواند روش های درمان متفاوتی را پیشنهاد دهد، البته در حال حاضر بهترین روش استفاده تجهیزات لیزری می باشد.

به هر حال باید در نظر داشته باشید که روش های خانگی اغلب برای کنترل و جلوگیری از افزایش شدت بیماری به کار می روند و اینطور نیست بتوانید بیماری را به طور کامل از بین ببرید.

۴ نوع بواسیر داخلی :

بواسیر داخلی با شدت اندک

این اولین مرحله از بیماری می باشد که بیمار به هیچ عنوان درد نخواهد داشت و از آن طرف مقدار خونریزی در کمترین حالت خود قرار دارد.

نکته ای که باید بدانید این است که روش های درمان خانگی بیشترین اثر خود را در این مرحله دارند و از این رو اگر می خواهید امتحان کنید، همین حالا وقتش است.

بواسیر داخلی ضعیف

این بواسیر مرحله بعدی به حساب می آید که در این حالت فرد اغلب دچار افتادگی بافت زائد می شود که در هنگان دویدن یا نشستن دیده خواهد شد و بعد از چند دقیقه خودش به داخل باز خواهد گشت.

به هر حال ما به تمام بیماران خود پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان وقتشان را با روش های درمان خانگی یا مواد دارویی اثبات نشده هدر ندهند و گاهی مواقع ممکن است نتیجه عکس هم بدهد و کار برای بیمار ساخت تر شود.

بواسیر داخلی شدید

مرحله سوم در سیکل بیماری به حساب می آید که دیگر کار از روش های سنتی گذشته است و تنها راه درمان قطعی کمک گرفتن از لیزر یا جراحی سنتی بوده که هر کدام یک سری معایب و مزایا دارند.

تفاوت این مرحله با مرحله قبلی این است که شدت خونریزی شدیدتر شده است و بافت زائد دیگر خود به خود به داخل باز نخواهد گشت و باید به شکل دستی آن را فرو ببرید.

بواسیر داخلی بسیار شدید

اگر شما هم کمی درد احساس می کنید و شدت خونریزی آنقدر زیاد است که باعث بی حالی یا ضعیف شدن بدنتان شده به احتمال زیاد در این حالت قرار دارید که باید سریعا به پزشک مراجعه کنید.

این موضوع می تواند در آینده ای نه چندان دور باعث ایجاد بیماری های مقعدی دیگر شود و نباید چشم پوشی کنید.

دقت داشته باشید که با استفاده از لیزر تنها ۲۰ دقیقه طول خواهد کشید و بعد ازآن می توانید کارهای روزانه خود را بدون مشکل انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا چند لحظه صبر کنید…

  • آدرس : میدان ونک، ساختمان بانک دی، پ 78، ط 3
  • تلفن‌ : 88065942 – 88216340 – 09120997132
  • مراجعه حضوری از ساعت 15 الی 20 عصر
  • مشاوره تلفنی تمام روزها 8 صبح تا 10 شب