لیزر بواسیر بیرونی یا خارجی چگونه است؟

همه ما حداقل با یکی از بیماری های مقعدی آشنایی داریم و نام آن را شنیده ایم که از این بین بواسیر و شقاق یکی از شایع ترین ها به حساب می آیند که معمولا درصد زیادی از بیماران به همین خاطر اقدام به درمان می کنند.

اما ما در این مقاله قصد داریم تا روش لیزر بواسیر بیرونی را بررسی کنیم و ببینیم که آیا در حال حاظر بهترین روش از بین بردن بیماری می باشد یا اینکه می توانید با کمک موارد دیگر از جمله روش های خانگی و جراحی سنتی بیماری را به طور کامل درمان کنید یا خیر؟ پس تا آخرین لحظه ما را همراهی کرده و اگر سوالی داشتید همین حالا از کارشناسان ما بپرسید!

لیزر بواسیر بیرونی یا خارجی

همانطور که گفته شد لیزر نسبت به عمل هموروئید خارجی مزیت های بسیار زیادی دارد و این روش جدید به حساب می آید و دیگر هیچکس به سمت تیغ جراحی نخواهد رفت.

در لیزر فرد در مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه از دست بیماری مقعدی اش رها خواهد شد و بعد از آن هم هیچ دوره نقاهتی نخواهد داشت!

همچنین در طول لیزر درد و لیزری وجود ندارد و در طول بیماری از داروی بی حسی استفاده می شد و به همین خاطر کسانی هم که نسبت به داروهای بی هوشی حساسیت دارند هم می توانند از این روش استفاده کنند.

در لیزر فرد هیچگونه دردی نخواهد داشت.

جای زخمی به جای مانده بسیار کوچک تر از عمل سنتی می باشد.

به هیچ عنوان از داروهای بیهوشی که ممکن است باعث ایجاد حساسیت شوند استفاده نخواهد شد.

بیمار بعد از لیزر می تواند به زندگی عادی خود برگردد و به همین دلیل هیچ دوره نقاهتی نخواهد داشت.

کل عمل لیزر ۲۰ دقیقه طول خواهد کشید و نیازی به انتظار یا آمادگی های قبل از عمل نیست.

این نشان دهنده مزیت های بسیار زیاد لیزر می باشد که عبارتند از :

  • در عمل لیزر از داروی بی حسی موضعی استفاده خواهد شد که در ۹۹% درصد بیماران علائمی ایجاد نمی کند و می توانید با خیالی راحت اقدام کنید (البته قبل از این کار ممکن است نیاز به آزمایش باشد).
  • به دلیل استفاده از تجهیزات لیزری، دیگر نباید نگران اشتباه پزشکی یا آسیب بافتی باشید که گاهی مواقع در جراحی سنتی باعث آسیب به عضله اسفنکتر داخلی و در نتیجه بی اختیاری مدفوع میشد.
  • در لیزر فرد هیچگونه درد و خونریزی نخواهد داشت.
  • به هیچ عنوان از داروهای بیهوشی که ممکن است باعث ایجاد حساسیت شوند استفاده نخواهد شد.
  • کل این کار حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه طول خواهد کشید که نسبت به جراحی سنتی حدود ۱/۴ تا ۱/۵ می باشد و از این رو نیازی استراحت کردن زیاد نیست.
  • دوره نقاهت برای لیزر حدود ۱ الی ۲ روز می باشد و از این رو اغلب کارمندان و کسانی که شاغل هستند از این روش کمک می گیرند (در جراحی سنتی بین ۱۵ الی ۳۰ روز خواهد بود).
  • احتمال انتقال عفونت در روش درمانی با لیزر بسیار اندک بوده و تا امروز چنین موردی گزارش نشده است (کسانی که بعد از عمل به خوبی رعایت کرده اند).
  • هزینه تمام شده این کار نسبت به مزیت هایی که دارد عالی بوده و می توانید از تخفیف ویژه اعضای سایت هم استفاده کنید.
  • جای زخم به جای مانده بسیار کوچک تر از عمل سنتی می باشد.

بعد از انجام عمل باید چه کارهایی انجام دهیم یا ندهیم؟

در نظر داشته باشید که رعایت کردن یک سری موارد برای بعد از عمل بسیار حائز اهمیت هستند و شما دوستان باید تا حد امکان مراعات کنید که مبادا مشکلی به وجود بیاید.

برای مثال با خوردن برگ آلو از ایجاد یبوست و آسیب جلوگیری خواهد شد.به طور کلی این موارد چندان سخت نیستند و هزینه اضافی هم برایتان نخواهد داشت :

۵ الی ۶ ساعت بعد از لیزر پانسمان باز شود (بعد از زمان ذکر شده دیگر نیازی به پانسمان ندارید) مگر اینکه خونریزی داشته باشید که چند عدد گاز در قسمت جراحی خود قرار دهید و به مدت ۱۰ دقیقه.
داروهایی که بعد از لیزر برای شما عزیزان تجویز می شود به مقدار کافی بوده و بعد از اتمام داروها نیازی به تمدید دارو ندارید,مگر اینکه یبوست داشته باشید باید همچنان داروی ملین (روان کننده دفع) خود را ادامه دهید.
شب به شب مقداری آلو,انجیر,برگه زرد آلو در مقداری آب خیسانده شود و صبح روز بعد هم میوه و هم آب آن را میل کنید (خوردن فیبرها و سبزیجات برای رفع یبوست در جهت بهبود بیماری به شما کمک خواهد کرد).
ورزش های سنگین مربوط به پایین تنه بهتر است تا یک ماه انجام نشوند (پیاده روی به مدت ۲۴ ساعت اولیه نداشته باشید).

نارون کوهی برای درمان بواسیر

عنوان مقاله ای بود که باهم بررسی کردیم.

برای شما سلامتی همیشگی را آرزومندیم.

خدمات درمانی کلینیک هیلینگ کولورکتال

پشتیبانی 24 ساعته و کاملا رایگان

تماس 1 : 02188065942

تماس 2 : 02188216340

تماس بر خط : 09120997132

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا چند لحظه صبر کنید…

  • آدرس : میدان ونک، ساختمان بانک دی، پ 78، ط 3
  • تلفن‌ : 88065942 – 88216340 – 09120997132
  • مراجعه حضوری از ساعت 15 الی 20 عصر
  • مشاوره تلفنی تمام روزها 8 صبح تا 10 شب