جراحی بواسیر با لیزر

جراحی بواسیر با لیزر

جراحی بواسیر با لیزر شاید در مورد روش های درمانی زیادی که می توان برای درمان هموروئید استفاده کرد، شنیده باشید، از جمله جراحی هموروئید با لیزر. بواسیر یکی از مشکلات سلامتی دردناکی است که بسیاری از افراد از آن شکایت دارند، به خصوص در صورت درمان جراحی، اما با پیشرفت علمی، درمان آن با استفاده از پرتوهای لیزر امکان پذیر شده است. درمان های زیادی برای درمان هموروئید استفاده می شو دجراحی بواسیر با لیزر. از جمله نسخه های طبیعی درمان های پزشکی جراحی یا جراحی هموروئید با لیزر که در این مقاله در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

چه زمانی فرد به جراحی بواسیر با لیزری نیاز دارد؟

بواسیر  به عنوان تورم وریدهای قسمت تحتانی مقعد یا رکتوم تعریف می شود که با افزایش سن، در زنان باردار و در موارد یبوست شدید، احتمال ابتلا به هموروئید افزایش می یابد. جراحی هموروئید با لیزر برای همه موارد با هر نوع و درجاتی، برای تمام سنین و برای هر دو جنس مناسب است. اما در عین حال، قبل از یادگیری روش های طبیعی درمان بواسیر  و تلاش برای اعمال آنچه مناسب شماست، برای انجام این عمل عجله نکنید. به طور کلی اگر به شدت و به طور مداوم از بواسیر رنج می برید، بهتر است به جراحی هموروئید با لیزر روی بیاورید.

مراحل انجام جراحی هموروئید با لیزر؟

مراحل عمل لیزر هموروئیدکتومی :

بیمار به پشت دراز کشیده، تنفسش منظم است و سپس بی حسی موضعی به او داده می شود تا با برداشتن بواسیر، بیمار دردی احساس نکند. پزشک بواسیر را با یک پل در پوست مقعد جدا می کند و به این ترتیب بواسیر با لیزر از داخل تبخیر می شود. پزشک از یک پرتو برش استفاده می کند و این کار را در هنگام  برداشتن هموروئید  خارجی برای پزشک بسیار آسان می کند.

دستورالعمل های لازم بعد از جراحی هموروئید با لیزر

اقدامات بیمار پس از جراحی هموروئید لیزری :

  • بیمار بعد از جراحی هموروئید با لیزر هیچ گونه عارضه ای مانند حالت تهوع و استفراغ را احساس نمی کند، زیرا بی حسی موضعی است، اما ممکن است فقط به مسکن نیاز داشته باشد.
  • بیمار باید یک حمام آب گرم بگیرد و تا زمانی که احساس راحتی کند در آن بنشیند.
  • بهتر است کمی نمک اپسوم را در حمام آب گرم قرار دهید تا به بهبود زخم و ضدعفونی هر چه سریعتر زخم کمک کند و هر نوع میکروب را از بین ببرد.
  • فرآیند دفع ممکن است تا حدودی دردناک باشد، بنابراین بهتر است بیمار پس از دفع، ناحیه را به خوبی تمیز کند تا از آلودگی زخم جلوگیری شود.
  • این بیماری 3-5 روز پس از عمل بدون هیچ درد و مشکل دیگری به حالت عادی برمی گردد.
  • بعد از عمل نباید اجسام سنگین حمل کنید.
  • شما نباید لباس های تنگ بپوشید.

عمل جراحی لیزر هموروئید

عوارض بعد از جراحی هموروئید با لیزر

بیمار به ندرت از عوارض بعد از عمل رنج می برد، زیرا بیهوشی معمولاً موضعی است، اما برخی از عوارض ممکن است رخ دهد که باید مراقبت شود، مانند: ممکن است 10 روز پس از عمل مقداری خونریزی وجود داشته باشد و پس از آن باید به پزشک مراجعه کنید. برخی از افراد ممکن است احساس احتباس ادرار کنند و نتوانند به طور طبیعی ادرار کنند. بیمار برای جلوگیری از عفونت باید از مقداری آنتی بیوتیک استفاده کند، اما ممکن است به دلیل استفاده از آنتی بیوتیک و نه به دلیل عمل، کمی احساس تهوع و ضعف در او ایجاد کند.

حدمات درمانی کلینیک هیلینگ کولورکتال

پشتیبانی 24 ساعته و کاملا رایگان

تماس 1 : 02188065942

تماس 2 : 02188216340

تماس بر خط : 09120997132

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.