عمل جراحی لیزر شقاق در تهران و کرج

متاسفانه روز به روز تعداد افرادی که به بیماری های گوارشی و مقعدی مبتلا می شوند در حال افزایش بوده و این مشکل دلایل بسیار زیادی از جمله طرز زندگی و رژیم غذایی اشتباه دارد. البته اصلا جای نگرانی نیست، چرا که روش های خانگی، دارویی و جراحی بسیار زیادی وجود دارند که می توانید با کمک آنها، بیماری را درمان کنید و این روش درمان کاملا بستگی به شرایط شما و نظر پزشک متخصص دارد. به هر حال ما می خواهیم در این مقاله بهترین مرکز لیزر شقاق در تهران و کرج را بررسی کنیم و ببینیم که چه عواملی باعث شده‌اند که کلینیک هیلینگ به این عنوان دست پیدا کند! پس تا انتهای مقاله همراهمان باشید.

مرکز لیزر شقاق یا فیشر در تهران و کرج

مرکز درمان بیماریهای کولورکتال، مرکز تخصصی درمان بیماریهای کولورکتال با لیزر در تهران می‌باشد.

تهران ، ضلع شرقی میدان ونک ، ابتدای حقانی ، پلاک 78 ( ساختمان بانک دی ) ، طبقه سوم

دسترسی به این مرکز تخصصی از طریق اتوبوس و … ، تاکسی ، مترو و سایر وسایل نقلیه شهری و شخصی به راحتی امکان پذیر است.

در نتیجه مردم تهران و کرج به راحتی و در زمان کوتاهی به این مرکز تخصصی لیزر بیماری های نشیمنگاهی دسترسی خواهند داشت.

البته این به این معنا نیست که دیگر شهرهای ایران از این مرکز نمیتوانند استفاده کنند! باید بدانید که لیزر شقاق مقعدی در کنار اینکه بهترین روش درمانی است و مزیت های زیادی دارد، اما اینکه چقدر دستگاه های استفاده شده در لیزر ، چقدر پزشک متخصص با سابقه باشد، چقدر پشتیبانی قوی و زمان بیشتری برای بیماران بگذارند و عوامل بسیار و بسیاری هستند که میزان موفقیت این روش درمانی را بالا میبرند. در نتیجه برای مردم عزیز سایر شهرها و شهرستان های ایران که متاسفانه فاصه دوری به این مرکز دارند هم استفاده از این مرکز تخصصی پیشنهاد می شود.

دکتر محمدرضا امیربیگلو :

دکتر محمدرضا امیربیگلو با استفاده از لیزر که قابلیت انعقاد خون بعد از برش را دارد می تواند بدون کوچک ترین خونریزی محل بیماری را مشاهده و با دقت دستگاه لیزر بدون آسیب رساندن به بافت سالم بیماری را خارج نماید.

فرآیند این درمان در کمتر از 20 دقیقه انجام می شود و بیمار می تواند بعد از جراحی به کار های روزانه خود رسیدگی نماید ، بدون اینکه هیچ گونه نقاهت و دردی داشته باشد.

کلینیک کلورکتال با سابقه 15 ساله در امور تخصصی درمان بیماری های کلورکتال، بیش از هزاران عمل موفق ثبت نموده و آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به مراجعه کنندگان گرامی میباشد، .

این مرکز با بهره گیری از متد روز دنیا و بروزترین تجهیزات پزشکی تحت لیسانس سازمان بهداشت جهانی WHO می تواند بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان ارائه دهد.

15 سال سابقه

کلینیک کلورکتال با 15 سال سابقه در درمان بیماری های کلورکتال آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به مراجعه کنندگان محترم می باشد.

هزاران عمال موفق

پشتوانه ما هزاران عمل موفقی است که در 15 سال فعالیت مرکز انجام داده ایم.

تکنیک استفاده از لیزر

جراحی با لیزر یکی از جدیدترین متدها برای درمان شقاق مقعدی بشمار می‌آید. در جراحی با لیزر بدلیل برش جزئی و انعقاد خون بعد از برش محل, جراحی کاملا برای دید و مانور جراح بسیار باز و شفاف می‌شود و کاملا gdcv ریشه ها و شاخه های جانبی قابل رویت خواهند بود.

در لیزر امکان این که ریشه ها ناقص سوزانده شوند بسیار پایین است, به همین دلیل امکان برگشت بیماری بسیار کم و در حد صفر می باشد.

بدون دوران نقاهت

با استفاده از لیزر در جراحی فیشر دیگر فرد مراجعه کننده احتیاجی به بستری در بیمارستان ندارد و می توان به محض تشخیص بیماری بواسیر یا هموروئید در همان جلسه اول با لیزر درمان صورت گیرد.

بدون بیهوشی

در این روش بیمار با استفاده از بی حسی موضعی هیچ گونه دردی را احساس نمی کند و متخصص جراح با استفاده از لیزر که قابلیت انعقاد خون بعد از برش را دارد می تواند بدون کوچک ترین خونریزی چرک ها و عفونت ها را مشاهده و با دقت دستگاه لیزر بدون آسیب رساندن به بافت سالم در مدت 20 دقیقه کار درمان را انجام دهد.

لیزر شقاق مقعدی در تهران و کرج

عنوان مقاله ای بود که باهم بررسی کردیم.

برای شما سلامتی همیشگی را آرزومندیم.

خدمات درمانی کلینیک هیلینگ کولورکتال

پشتیبانی 24 ساعته و کاملا رایگان

تماس 1 : 02188065942

تماس 2 : 02188216340

تماس بر خط : 09120997132

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا چند لحظه صبر کنید…

  • آدرس : میدان ونک، ساختمان بانک دی، پ 78، ط 3
  • تلفن‌ : 88065942 – 88216340 – 09120997132
  • مراجعه حضوری از ساعت 15 الی 20 عصر
  • مشاوره تلفنی تمام روزها 8 صبح تا 10 شب