عمل هموروئید با لیزر چگونه است؟ هزینه آن چقدر است؟

در حال حاظر لیزر را می توانیم بهترین و جدیدترین روش درمان بیماری های مقعدی در نظر داشته باشیم که به تازگی وارد بازار شده است و کمتر کسی از آن خبر دارد.دقت داشته باشید که عمل هموروئید با لیزر تنها در مدت ۲۰ دقیقه انجام خواهد شد و در این مدت فرد هیچگونه درد و خونریزی نخواهد داشت و به همین علت است که می گوییم برای هر کسی مناسب و آنقدر مزیت دارد که دیگر کسی به سمت عمل سنتی با تیغ جراحی نمی رود.به هر حال ما در این مقاله می خواهیم تمام جنبه های این بیماری و روش های درمان را بررسی کنیم,پس تا انتها همراهیمان کنید!

عمل هموروئید با لیزر

برای عمل هموروئید با لیزر نیاز به هیچ صبر یا دوره نقناحتی نمی باشد و بیمار چند دقیقه بعد از لیزر می تواند به زندگی عادی خود برگردد و همین نموضوع باعث شده است که بسیاری از افراد از این روش کمک بگیرند.

مزیت های عمل هموروئید با لیزر :

  • حدود ۲۰ دقیقه زمان میبرد
  • استفاده از بی حسی موضعی بجای بیهوشی
  • بدون درد و خونریزی
  • بدون دوران نقاهت
  • زخم بسیار کوچک نسبت به تیغ جراحی
  • احتمال انتقال عفونت بسیار کم
  • میزان موفقیت بالا
  • احتمال عود و بازگشت کم

به هر حال ما به تمام بیماران خود عمل هموروئید با لیزر را به جای تیغ یا جراحی سنتی پپیشنهاد می کنیم ( از نظر ابتلا به عفونت یا خونریزی ).

هزینه لیزر هموروئید

هزینه لیزر بواسیر بر خلاف تصور، نسبت به جراحی سنتی بسیار کمتر بوده و حداقل به نصف میرسد!

اما نهایتا می‌بایست پزشک شما را معاینه کند تا شدت و اینکه چه کارهایی قبل یا بعد از عمل نیاز است انجام دهید.

پس از معاینه پزشک میزان هزینه نهایی بر اساس شدت عارضه محاسبه خواهد شد.

اما جهت جویا شدن از هزینه کلی لیزر عارضه های نشیمنگاهی و مقعدی، بدون معاینه پزشک، با شماره های داخل سایت مرکز تماس حاصل فرمائید.

آیا هزینه لیزر هموروئید شامل بیمه می‌شود؟

برخی از بیمه های تکمیلی، تمامی این هزینه را تقبل می کنند که در این زمینه باید اطلاعات لازم را کسب کرده و یا با شرکت بیمه گذار خود در ارتباط باشید.

اما به طور کلی لیزر درمانی شامل بیمه نمی‌شود.

در این مرکز تخصصی، فاکتور رسمی و کامل به شما مراجعین عزیز ارائه خواهد شد، که میتوانید این فاکتور را به شرکت های بیمه گذار خود تحویل دهید.

پس از این کار بیمه گذاران هستند که میتوانند هزینه های شما را به شما پرداخت کنند.

معرفی کلی بیماری بواسیر

بواسیر یا همان هموروئید یکی از عذاب آورترین بیماری های مقعدی به حساب می آید که سالانه میلیون ها نفر به آن مبتلا می شوند (از هر ۱۰۰ نفر در دنیا حدود ۴۵ نفر در طول زندگی خودشان حداقل یکبار بواسیر خواهند داشت).البته خیلی از افراد هستند که اصلا متوجه حضور بیماری در بدن خود نمی شوند و تعدادی دیگر هم با رعایت یک سری نکات و روش های درمان خانگی,به حالت عادی باز می گردند.روش های درمان ساده معمولا برای مواردی کاربرد دارند که شدت بیماری پایین بوده و بیمار می تواند این راه کارها را امتحان کند و به همین خاطر ما پیشنهاد می کنیم قبل از شروع درمان,حتما برای معاینه نزد پزشک بروید.

در علم پزشکی,هموروئید به بیماری گفته می شود که باعث تورم و بزرگی رگ های نواحی تحتانی بدن یا همان مقعد شده که وظیفه اصلی این وریدها کنترل جریانن خون و عمل دفع می باشد.گاهی مواقع بیماری یا جراحی سنتی باعث می شوند که عضله اسفنکتر داخلی دچار آسیب شده و در نتیجه فرد در دفع دچار مشکل جدی شود.دلیل اصلی این تورم افزایش فشار مستقیم یا درون شکمی می باشد که در مرور زممان باعث ایجاد بواسیر خواهد شد.البته روش های جلوگیری و درمان خانگی به نسبت زیادی برای این بیماری وجود ندارد و نیازی به نگرانی در این زمینه نیست.خود بیماری هموروئید در دو نوع مختلف خارجی و داخلی ایجاد می شود که هر کدام از آنها یک سری علائم و روش های درمان دارند که با هم بررسی خواهیم کرد.

بواسیر ترومبوزه

شدیدترین و در عین حال دردنناک ترین بواسیر که به حالتی گفته می شود که در زیر پوست و بافت اضافه,مقدار زیادی خون لخته جمع می شود.درد این بیماری تا چند بافی می مانند و بیمار باید سریعا به دنبال درمانش باشد تا مبادا باعث ایجاد بیماری های دیگر مانند آبسه مقعدی شود.در کنار دردی که دارد,ممکن است باعث ایجاد خارش و سوزش در نواحی اطراف مقعد شود که بهترین راه برای تسکین این مشکلات استفاده از ووان آب گرم و آلوئه ورا می باشد.در آخر هم این را بگوییم که اگر درد زیادی دارید,پزشک برای معاینه می تواند از داروی بی حسی استفاده کند و نیازی نیست که نگران این موضوع باشید.

بواسیر خارجی چیست

اولین نوع بواسیر با نام بواسیر خارجی شناخته می شود که بسیار راحتی می توان آن را تشخیص داد و روش های درمان خانگی یا طب سنتی بهتر روی این مورد اثر می کننند.چرا که رگ های متورم و بافت اضافه قابل دسترسی هستند و فرد می تواند مواد مختلف را به شکل مستقیم روی آن قرار دهد تا اثر کنند.بواسیر خارجی در بیرون از ناحیه مقعدی تشکیل می شوند که منظور ما نواحی پشتی است (نزدیک سوراخ مقعد).هموروئید خارجی اغلب با درد همراه بوده که میزان آن در هنگام اجابت مزاج یا نشستن به نسبت بیشتر شده و اگر درمان نکنید,ممکن ناست آنقدر زیاد شود که قابل تحمل نباشد و پزشک مجبور باشد برای معاینه از داروی بی حسی استفاده کند.روش های درمان ابتدایی در ۳ روز اول می توانند تاثیر خوبی بر میزان درد داشته باشند و می توانید در کنار آنها از مواد ضد التهاب استفاده کنید تا التهاب هم بعد از چند هفته از بین برود.نکته مثبت این است که به هیچ عنوان در بواسیر خارجی خونریزی دیده نمی شود و به همین خاطر افراد کم خون یا خانم ها دچار مشکل نخواهند شد.

بواسیر داخلی چیست

دومین نوع بواسیر به حساب می آید که معمولا تشخیص سختی دارد و فرد عادی نمی تواند تنها از روی علائم به طور قطعی بگوید که به این بیماری دچار شده است.چرا که ممکن است فیشر,آبسه مقعدی یا حتی فیستول باشد و برای این کار می بایست پزشک از معاینه جسمانی یا یک سری آزمایشات مختلف استفاده کند.اما نکته منفی در رابطه با هموروئید داخلی این است که شما نمی توانید هیچ ماده ای را به شکل مستقیم بر ناحیه مورد نظر بزنید تا اثر کند و به همینن دلیل می بایست تنها از روش های غذایی یا داروهای مختلف برای این کار کمک بگیرید.از آن طرف بواسیر داخلی معمولا با درد همراه نیست و دلیلش هم این است که در ناحیه ای تشکیل می شود,معمولا اعصاب درد بسیار اندکی وجود دارد! البته باید بدانید که شدت خونریزی ممکن است بسیار زیاد باشد و در خانم ها یا افراد کم خون مشکل ایجاد کند.اگر شما هم جزو افرادی هستید که بدن ضعیفی دارند می بایست سریعا برای درمان به پپزشک متخصص مراجعه کنید.خود بواسیر داخلی در شدت های مختلفی روی می دهد که هر کدام از آننها روش های درمان متفاوتی دارند :

بواسیر داخلی با شدت بسیار کم : در این مرحله تنها وریدهای نواحی مقعدی دچار التهاب می شوند و می توانید با رعایت رژیم غذایی و انجام تمرینات روزانهآن را به طور کامل از بین ببرید.البته گاهی مواقع بیمار دیر متوجه حضور بیماری در بدن می شود (یا اینکه اهمیتی به آن نمی دهد) و به همین خاطر وارد مرحله بعد می شود.
بواسیر داخلی با شدت متوسط : یک مرحله شدیدتر یعنی بواسیر داخلی نوع ۲ است که بافت دچار فرو افتادگی خواهد شد که در هنگام دفع یا نشستن بیرون زدگی پیدا می کند.البته این بافت خود به خود بعد از چند دقیقه به جای اولش باز خواهد گشت.
بواسیر داخلی با شدت زیاد : نوع سوم را می توانیم مرحله ای در نظر داشته باشیم که بیمار می بایست سریعا برای درمان لیزری و جراحی اقدام کند.در این حالت بافت افتادگی دارد که باید آن را با دست به درون مقعد فشار دهید.
بواسیر داخلی با شدت بسیار زیاد : آخرین و شدیدترین نوع بواسیر داخلی که بیمار هیچ راه درمان دیگری به غیر از لیزر ندارد.در این حالت بافت دارای افتادگی غیر قابل برگشت (حتی با دست) است.
البته قبل از شروع عمل هموروئید با لیزر,می توانید با پزشک خود مشورت کنید تا روش های درمان خانگی را بر رویتان امتحان کند تا اگر جواب داد,ادامه دهید.این موضوع را در نظر داشته باشید که این روش ها می بایست در مدت ۱ الی ۳ روز اثر خود را بگذارنند و در غیر این صورت می بایست از روش لیزری استفاده کنید.

علائم بیماری بواسیر

بواسیر هم دقیقا مانند هر بیماری دیگری یک سری علائم دارد,اما باید بدانید که این علائم بسیار گسترده بوده و ممکن است با چندین بیماری دیگر مقعدی و گوارشی مرتبط باشد و یک فرد عادی بدون دانش پزشکی کافی,نمی تواند به خوبی نوع و شدت آن را تشخیص دهد.البته تشخیص نوع خارجی این بیماری با یک نگاه ساده یا معاینه فیزیکی به راحتی امکان پذیر است.از اصلی ترین علائم این بیماری می توانیم موارد زیر را در نظر داشته باشیم.

خونریزی : در ۹۰% مواقع بواسیر داخلی با خونریزی شروع خواهد شد که می توانید آن را بر روی مدفوع خود مشاهده کنید و شدت خونریزی روز به روز افزایش پیدا می کند (البته اگر از نوع خفیف نباشد).

درد : دومرین موردی که می توان با توجه به آن بیماری های مقعدی را تشخیص داد درد است.البته درد در بواسیر داخلی به ندرت دیده می شود و اگر دیدید که همزمان درد و خونریزی دارید,باید به فیشر شک کنید.در این بیماری که در داخل مقعد هم اتفاق می افتد و بسیار هم دردناک است,هر دو علائم باهم رخ می دهند.

دلایل ابتلا به بواسیر

هنوز هیچ دلیل خاصی برای ابتلا به بواسیر وجود ندارد و ما چندین عامل که می توانندن تاثیر گذار باشند را برای شما عزیزان آورده ایم تا خودتان بر اساس طرز زندگی که دارید,متوجه شوید که مشکل از کجاست.نکته این است که این عوامل می توانند باعث ایجاد بسیاری از بیماری های مقعدی و گوارشی شوند و به همین دلیل اگر رعایت کنید,کمک زیادی به خودتان کرده اید!

استفاده بسیار کم از فیبرهای گیاهی که می توان آنها را در سبزیجات و میوه ها پیدا کرد,یکی از اصلی ترین دلایل ابتلا به بیماری های مختلف از جمله یبوست و بواسیر دانست که همین دو مورد می توانند به مرور زمان باعث پیدایش بیماری های شدیدتر شوند.
یکجا نشستن و عدم تحرک برای مدت های طولانی می تواند فشار زیادی به نواحی پایینیبدن (مقعد) وارد کندن و رگ ها تحت فشار دچار التهاب خواهند شد.این مشکل در افراد چاق خودش را به سرعت نشان می دهد و پیشنهاد می کنیم بعد از هر ۲ ساعت نشستن,حداقل ۱۰ دقیقه راه بروید.
مصرف بیش از اندازه از غذاهای ناسالم مانند فست فودها که امروزه بسیار باب شده است,یکی دیگر از دلایل در حال شیوع می باشد.شما باید مراقب رژیم غذایی خودتان باشید,چرا که برای پخت این غذاها از مواد اولیه کم کیفیت و رغن های مانده استفاده می شود که می توانند آسیب های زیادی به دستگاه گوارش و دفع وارد کنند.
اگر می خواهید که دستگاه گوارش و گردش خون به درستی عمل کند,می بایست حداقل روزانه ۷ لیوان پر آب مصرف کنید.همچنین اگر دچار یبوست شده اید,چند دقیقه صبر کنید و آب بنوشید تا مدفوع به خوبی نرم شود.

” عمل هموروئید با لیزر ” عنوان مقاله ای بود که، اینجا و باهم بررسی کردیم.

برای شما سلامتی همیشگی را آرزومندیم.

خدمات درمانی کلینیک هیلینگ کولورکتال

پشتیبانی 24 ساعته و کاملا رایگان

تماس 1 : 02188065942

تماس 2 : 02188216340

تماس بر خط : 09120997132

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا چند لحظه صبر کنید…

  • آدرس : میدان ونک، ساختمان بانک دی، پ 78، ط 3
  • تلفن‌ : 88065942 – 88216340 – 09120997132
  • مراجعه حضوری از ساعت 15 الی 20 عصر
  • مشاوره تلفنی تمام روزها 8 صبح تا 10 شب